נתניהו משך את בקשת החסינות: "לא אתן ליריביי להפריע למהלך ההיסטורי"

איתי גדסי No Comments on נתניהו משך את בקשת החסינות: "לא אתן ליריביי להפריע למהלך ההיסטורי"

כשח"כ בני גנץ בדרכו לארץ לדיוני החסינות, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי הוא מושך את בקשת החסינות שהגיש לכנסת: "החלטתי לא לתת למשחק המלוכלך הזה להימשך"

נתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי הוא מושך את בקשת החסינות: "לא אתן ליריביי להפריע למהלך ההיסטורי שאני מוביל", אמר.

"אזרחי ישראל, בשעה גורלית זו לעם ישראל, בעת שאני נמצא בארה"ב בשליחות היסטורית לעצב את גבולות הקבע של ישראל ולהבטיח את ביטחוננו לדורות הבאים, צפוי להיפתח בכנסת מופע נוסף בקרקס הסרת החסינות. זהו המשך הרדיפה האישית האובססיבית כלפי מצד אנשי "רק לא ביבי". במקום להבין את גודל השעה ולהתעלות מעל שיקולים פוליטיים, הם ממשיכים לעסוק בפוליטיקה זולה שפוגעת ברגע מכריע בתולדות המדינה".

"מאחר שלא ניתן לי הליך הוגן, מאחר שכל כללי עבודת הכנסת נרמסו ברגל גסה, ומאחר שתוצאות ההליך הוכתבו מראש ללא דיון ענייני כמתחייב – החלטתי לא לתת למשחק המלוכלך הזה להימשך. לפני דקות אחדות הודעתי ליו"ר הכנסת שאני מושך את בקשת החסינות. בהמשך אנפץ את כל הטענות המופרכות ותיקי הסרק שהוגשו בענייני. אבל עכשיו, לא אתן ליריביי הפוליטיים להשתמש בעניין זה כדי להפריע למהלך ההיסטורי שאני מוביל. כפי שעשיתי כל חיי, אמשיך להשקיע את כל כולי למען עתיד מדינתנו ולמענכם, אזרחי ישראל".

יו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ עושה את דרכו כבר לארץ, לאחר שאתמול, לאחר פגישתו עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הודיע כי ימהר לארץ להספיק להיות נוכח בדיוני החסינות, שכעת כאמור, לא יתקיימו.



0 תגובות